//
you're reading...
Υγεία

Τενοντίτιδα – απο Δημήτρη Σκούρα Dr. Χειροπρακτικής

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Περιγραφή

Τενοντίτιδα  περιλαμβάνει συνήθως τον ώμο, τον αγκώνα, τον καρπό, το ισχίο, το γόνατο και τον αστράγαλο. Ο πόνος προκαλεί μπορεί να είναι αρκετά σοβαρός και συχνά εμφανίζεται ξαφνικά. Όπως και στην αρθρίτιδα, ο πόνος είναι χειρότερος κατά την κίνηση. 
Τις περισσότερες φορές,  προκύπτει από μια επαναλαμβανόμενη κίνηση,  ή μικροτραυματισμό του τένοντα. Οι γιατροί ονομάζουν αυτή την επαναλαμβανόμενη πίεση ή κατάχρηση.

Εν συντομία

  • Τενοντίτιδα είναι φλεγμονή ή εκφύλιση  των μαλακών ιστών γύρω από τους μυς και τα οστά.
  • Η άμεση θεραπεία περιλαμβάνει : ανάπαυση, πάγο, συμπίεση και ανύψωση.
  • Κίνδυνος σημάδια περιλαμβάνουν την ταχεία επιδείνωση του πόνου, ερυθρότητα και οίδημα.
 

Διάγνωση

Για να προσδιορίσετε την αιτία αυτών των προβλημάτων, ένας πάροχος υγειονομικής περίθαλψης ρωτά για το ιατρικό ιστορικό σας και κάνει μια προσεκτική φυσική εξέταση. Τρυφερότητα κατά μήκος του τένοντα
ή σε ένα συγκεκριμένο σημείο στον τένοντα, προτείνει τενοντίτιδα. Οι περισσότεροι ασθενείς  δεν χρειάζονται απεικονιστικές εξετάσεις όπως ακτινογραφίες, μαγνητική τομογραφία  ή υπερηχογράφημα.
 
 
 
 

Πώς είναι η τενοντίτιδα, αντιμετωπίζεται;

Η θεραπεία εξαρτάται από την αιτία. Σε κατάχρηση ή τον τραυματισμό, θα πρέπει να μειώσει την πρόκληση βίας ή στρες. Ο γιατρός  θα πρέπει να εξετάσει τη σωστή εργονομία, έτσι ώστε να μπορεί να λειτουργήσει με ασφάλεια. Μερικοί ασθενείς μπορεί να χρειαστούν κοινές συμβουλές προστασίας και υποστήριξης των εμπλεκόμενων περιοχών.
Η θεραπεία μπορεί να αποτελείται από οποιοδήποτε από τα ακόλουθα.
Υπόλοιπο. Θα πρέπει να αφήσετε το τραυματισμένο μέλος ή από κοινού, τουλάχιστον για ένα σύντομο χρονικό διάστημα. Η αποτυχία να ξεκουραστούν κατά πάσα πιθανότητα θα συνεχίσει τα συμπτώματά σας. Αν το πρόβλημα είναι σε ένα ισχίο, το πόδι ή το πόδι, μπορεί να χρειαστεί να σταματήσει τις δραστηριότητες για ένα μικρό χρονικό διάστημα. Αυτό επιτρέπει την μείωση της φλεγμονής.
Πάγο. Ο πάγος μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της φλεγμονής και του πόνου. Πάγου στην περιοχή για 10-15 λεπτά μία ή δύο φορές την ημέρα.
Ιατρική. Αν ο πόνος σας επιμένει, μπορεί να χρειαστεί μη στεροειδή αντιφλεγμονώδη φάρμακα.
 
Φυσική θεραπεία.Αν τενοντίτιδα διαρκεί πέρα ​​από μερικές εβδομάδες, μπορεί να χρειαστεί μια παραπομπή σε έναν θεραπευτή . Ο γιατρός ή θεραπευτής μπορεί να σας δώσει ασκήσεις για να γίνει αυτό θα διατηρήσει τη δύναμη και τη λειτουργία.Χειρουργική. Αν, μετά από μερικούς μήνες θεραπείας, η τενοντίτιδα  εξακολουθεί να περιορίζει  βασικές δραστηριότητες, εξετάζετε το ενδεχόμενο χειρουργικής επέμβασης.

Πρόληψη

Υπάρχουν τρόποι που μπορείτε να αποφύγετε αυτά τα προβλήματα πριν από την εμφάνιση. Αυτές οι συμβουλές ισχύουν για όλες τις αρθρώσεις:
  • Πριν από εντατική άσκηση, ζέσταμα .
  • Αυξήστε αργά την ένταση της άσκησής σας.
  • Συμμετοχή σε άσκηση και άθληση καθημερινά ή σχεδόν καθημερινά και όχι μόνο τα Σαββατοκύριακα.
  • Μάθετε και να διατηρήσετε την κατάλληλη στάση του σώματος και της μηχανικής του σώματος.
  • Βεβαιωθείτε ότι ο αθλητικός εξοπλισμός είναι το σωστό μέγεθος και κατάλληλος για εσάς, και έχει σχεδιαστεί για το άθλημα που κάνετε.
  • Αποφύγετε διαμονή σε μία θέση για πάρα πολύ ώρα. Κάνετε διαλείμματα ή αλλαγή θέσεων κάθε 20-40 λεπτά.
  • Σταματήστε κάθε δραστηριότητα που προκαλεί πόνο.
  • Αποφύγετε την καταναγκαστική συμπεριφορά, όπως το «Πάω να τελειώσω αυτή τη δουλειά, ακόμη και αν αυτό με σκοτώνει!»
Advertisements

Συζήτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s

Advertisements
Αρέσει σε %d bloggers: